číslo školenia 201801
dátum konania : 18.1.2018
Miesto konania: Mestské kultúrne stredisko v Michalovciach, Námestie Osloboditeľov 25, - malá sála
Lektor : Ing. Anna Jurišová
(prezentácia od 8:00 hod , začiatok 9:00
Program:
1. Zmeny zákona o DPH od 1.1.2018:
- rozšírenie ustanovení o zábezpeke, vrátenie zábezpeky
- zmena vzniku daňovej povinnosti pri prepustení tovaru do režimu dočasné použitie s čiastočným oslobodením od cla
- zmena podmienok pre trojstranný obchod – zosúladenie so smernicou o DPH
- rozšírenie vymedzenia investičného majetku pre účely úpravy odpočítanej dane
- zmeny v zdaňovaní služieb cestovného ruchu – zosúladenie uplatňovania osobitnej úpravy pre cestovné kancelárie s judikatúrou Súdneho dvora EÚ
- zrušenie limitu 5 000 eur (základ dane) pre uplatnenie tzv. tuzemského samozdanenia pri dodaní poľnohospodárskych plodín a kovov
- nový inštitút daňového zástupcu zahraničnej osoby pri nadobudnutí tovaru z iného členského štátu určeného na dodanie do iného štátu
- rozšírenie možnosti vystavenia súhrnnej faktúry za nájom a dodávky elektriny, plynu vody a tepla za obdobie najviac 12 kalendárnych mesiacov odberateľovi, ktorý nie je usadený v SR
- zavedenie povinnosti vrátenia odpočítanej dane z platby zaplatenej pred dodaním v prípade, ak ku dňu zrušenia registrácie neboli tovar alebo služba dodané
- opatrenie, ktorým sa ustanovuje nový vzor daňového priznania k DPH
2. Vybrané okruhy zo zákona o DPH:
- registračná povinnosť – typy registrácie, oneskorená registrácia
- zdaniteľné obchody – vymedzenie predmetu dane, plnenia, ktoré nie sú predmetom dane
- miesto zdaniteľných obchodov
- vznik daňovej povinnosti – prijatím platby, pri tuzemskom prenose daňovej povinnosti
- oslobodenie od dane
- odpočítanie dane – vznik práva na odpočítanie, podmienky na odpočítanie dane
- oprava základu dane
- osoby povinné platiť daň – tuzemský a cezhraničný prenos daňovej povinnosti
- koncoročné povinnosti platiteľa dane
3. Diskusia
Účastnícky poplatok
35- € za účastnika
je možné uhradiť, len prevodným príkazom, do 17.1.2018.
V cene seminára je zahrnuté organizačné zabezpečenie, pracovný materiál, káva občerstvenie. V prípade Vášho záujmu Vás úctivo žiadame o poukázanie požadovanej sumy x počet účastníkov z Vašej organizácie na účet : IBAN SK14 5600 0000 0042 9694 9001 VS, 201801, KS 0308, špecifický symbol Vaše IČO, najneskôr do 17.1.2018
Storno podmienky: Pri odhlásení sa do dvoch dní pred konaním seminára, vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení neskôr zaplatený poplatok nevraciame a pracovný materiál zašleme poštou.
Prihlásiť sa môžete emailom,na adresu
Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.
, alebo na adresu
Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.
alebo písomne.
Anna Cupáková, 072 14 Pavlovce nad Uhom 551
IČO: 33885567, DIČ: 1023901417
nie je platcom DPH