Číslo školenia : 201304
Dátum konania : 5.12.2013 - prezentácia od 8:30 do 9:00 hod
začiatok školenia o 9:00 hod.
Lektor : Ing. Anna Jurišová
Miesto konania : Ekonomická Univerzita, Podnikovo hospodárska fakulta, Masarykova 2, Michalovce
Elektronický prihlasovací protokol je dočasne vypnutý. Prihlásiť sa môžete do 4.12.2013 , e - mailom, ( Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. , Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. ), alebo sa môžete informovať na telefónnom čísle 0911 971 175 .
Náplň odborného programu :
- registrácia DPH - zrušenie úpravy pre členov združenia, zmeny v zákonnej registrácie, zmena registrácie platiteľa podľa § 5 alebo §6 na registráciu podľa § 4, zmena registrácie platiteľa podľa § 4 na registráciu podľa § k alebo § 6
- zrušenie registrácie zdaniteľnej osoby registrovanej podľa § 7 a §7a
- rozšírenie povinnosti zložiť zábezpeku pri registrácii
- oprava základu dane a oprava odpočítanej dane - zmeny
- možnosť odpočítania DPH pri podaní dodatočného daňového priznania z dôvodu nadobudnutia tovaru z iného členského štátu EÚ
- povinnosť pokračovať v úprave odpočítanej dane pri investičnom majetku v osobytných prípadoch, (právny nástupca ,predaj podniku),
- rozšírenie tuzemského samozdanenia o nové komodity, poľnohospodárske produkty, železo a oceľ predmety zo železa a ocele, mobilné telefóny a integrované obvody
- podávanie kontrolného výkazu o tuzemských dodávkach tovarov a služieb, jeho obsah a forma,
- predĺženie lehoty na podanie súhrnného výkazu, odklad samozdanenia pri dovoze tovaru, Problematické okruhy zákona o DPH
- dodanie tovaru, dodanie služieb - miesto vznik daňovej povinnosti, odpočítanie dane podľa § 50 zákona od DPH, ročné vysporiadanie koeficientu, úprava odpočítanej dane pri investičnom majetku podľa §54 a § 54a zákona DPH
- prenos povinnosti platiť daň na kupujúceho pri predaji nehnuteľnosti,
- zmeny vo fakturácii a vedení evidencii po 1.1.2013, zjednodušené faktúry, súhrnné faktúry ), chyby pri vypĺňaní daňových priznaní,
účastnícky poplatok je možné uhradiť, len prevodným príkazom do 4.12.2013
33,- € za účastníka
30,- € za účastníka pri troch a viacerých účastníkov z jednej spoločnosti
V cene je zahrnuté organizačné zabezpečenie, pracovný materiál, občerstvenie , káva .
Prihlásiť sa môžete prostredníctvom e mailu ( Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. ,alebo sa môžete telefonický informovať na tel. čísle 0911 971 175.
V prípade Vášho záujmu Vás úctivo žiadam žiadam o úhradu požadovanej čiastky x počet účastníkov z Vašej organizácie na číslo účtu 4296949001/5600, VS 201304, KS 0308, Špecifický symbol Vaše IČO do 4.12.2013.
Storno podmienky. Pri odhlásení sa do 4.12.2013 vraciame celú zaplatenú sumu. Pri odhlásení sa v deň konania poplatok nevraciame.
Anna Cupáková, IČO 33885567, DIČ 1023901417, 072 14 Pavlovce nad Uhom 551,
nie je platcom DPH
-